تربچه مامان

دلم میترکه

1391/7/25 21:15
256 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

بر قامت دلربای علمدار کربلا

آقا جون مگه نمیگن به یتیما زود حاجت میدین

من از شما چیزی نمیخوام که

من فقط میخوام حس مادر بودنو بهم ببخشی

آقا خودت تو کربلا بودی دیدی لیلا س مادر حضرت علی اضغر سوخت

پس بخاطر اون لحظات به همه جوونایی که دلشون نینی میخواد ببخش

آقا خیلی دلم گرفته

آقا دیگه دارم از درون میپوسم

آقااااااااااااااااااااااااااا

چرا جوابمو نمیدی چرا؟

مگه من از بچه های شما نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حق من بی پدری نبود

پس حالا که بی پدر بزرگ شدم تو رو قسم میدم

به لحظه ای که از اسب افتادی ولی مادرم زهرا س

تو رو در آغوش گرفت فرزند منو هم زودتر به آغوش خالیم ببخش

خداجون من نا شکر نیستم

ولی ازت میخوام به همین زودیا نینیه سالم صالح مومن خوش سر و سیرت

به چشم چرانی وقتشو نگذرونه بدی

خدا این چیز کمیه برات ولی برا من که منتظرم خیلی زیاده

خدا جونم میخوای دل منو مامانمو مهدیمو بشکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من میدونم نمیشکنی مطمئنم تو رو قسم به دوردانه ی امام رضا ع

نینیمو بیشتر از اون چیزی که فکر میکنم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)