تربچه مامان

حس بدی دارم

1391/7/25 21:15
253 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

    ای گلوی بریده شده جدم

سلام

        ای اغوش خالی حضرت لیلا

سلام

            ای جگر تکه تکه شده امام حسن

 آخه اقا این مردیه من دارم میسوزم چرا من باید دل تو دلم نباشه واسه بچه

آقا من هر روز بیدار میشم دلم میخواد با صدای بچم بیدار بشم

آقاجون من مگه کی رو دارم بابام که نفهمیدم دختری داره پر کشید

مامانم اینجوری خداجون ناشکر نیستم ولی کسی ندارم دردو دل کنم بجز تو

خدا جون شکر دوستمونم نینیای دو قلو شو سالم بدنیا اورد

خدا جون پری شب رفتم تولد مزمز

مامانم هی میگفت انشاا... نینیتو پس خدا دلشو نشکن

بذار ثمره عشقشو ببینه

خداجون منم میخوام حس مادر بودنو بچشم

خدایا تو رو قسم میدوم به لحظه ای که حضرت رقیه سر باباشو بغل گرفتو و جون داد

و همه دوستای منتظرمو و در آخر منو حس مادر بودنوببخش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)