تربچه مامان

آخرین نوشته برای نینی+غمگین

1391/8/29 21:47
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی جیگرم

مامانی انگار بازم نا امید شدم از اومدنت

مامانی این آخرین باریه که با گریه میخوام برات بنویسم

دیروز تولد مامانی

مادرجونت 21 سال پیش تو یه شب برفی زیاد بدنیا آوردم

نینی قشنگم مامانی 21 سال پیش بدون بابایی متولد شد

ولی قشنگترین حس زندگیم تو با اذن خدای مهربونم با سایه

بابا مهدی و مامان تربچه بئنیا میای بزرگ میشی

مامانی میدونی انگار خدا تصمیم گرفته بابامهدی و مامان تربچه رو شاد کنه

انگار خدا میخواد کادوی تولد بهم بده

یعنی خداجون میشه منم پاره تنو بحق این ماه در اغوش بگیرم تا سال بعد محرم

الهی قربون دستو و پاهای کوچیکت برم مامانی

امام حسین من امروز به یه چیزی پی بردم

اسم وبلاگمulduz1992یعنی ستاره 1992

و نینی عزیزمون میشه ستاره 1392

چقد جالبه حتما حکمتی داره که اینجور شده ولی این آخرین باریه که انقد غمگین مینویسیم

تا بیای دیگه ازت نمینویسم بابا مهدی خیلی دلش میخواد تو رو زود ببینه از پیش خدا دل بکن

خدایا تو رو قسم میدم به عزت و احترام به بزرگیت دل منو هم شاد کن قبل به پایان رسیدم محرم

مامان الینای فرشته هم نینی دار شد من موندم مامان چشم به راه نایسل و ...مامان کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

جیگر مامان
25 دی 92 16:19
سلام شرمنده خیلی وقته سر نزدم عزیزم توکل بخدا
بور و سفيد
15 فروردین 93 15:59
سلام، خوب هستين؟ يه مدت نبودين! نوشته هاتون خيلي من رو تو فکر فرو برد، کاش بشه خدا حتمني يه ني ني به شما بده، من که از ته دلم واسه شما دعا کردم...