تربچه مامان

حالم خوبه

1391/7/25 21:13
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

تو تا آخر سال91 میای تو دلم مطمئنم

مامانی حالش خوب شده ولی میخوام یکمی ...

مامانی میدونم دلت میخواد زود بیای ولی منتظر باش

چون میخوام خودم سیسمونی بگیرم برات................

مامانی میخواد عید میلادی بره با بابایی باکو مامانی جونم

مامانی الان در حال رژیم آخر تونستم برم دکتر مهربونم

جیگرم مامانی خیلی گشنش میشه

دخترم میگه تو برای اینکه نینیت تو وضعیت بهتری بدنیا بیاری

باید اضافه وزنتو پوچ کنی

مامانی با بابایی تصمیم گرفتیم که تو رو تا پایان سال91 به امید خدا

تو دلم داشته باشم

تازشم مامانی میخوام بشم59یا 67 بشممممممممممممممم مانکن

هورررررررررررررا جیغغغغغغغغغغغغغ دستتتتتتتتتتت هورا

مامانی مانکن

بابایی گفته وقتی تو دلمی برام یه هدیه بزرگ بگیره ولی

پس مامانی من روزای محرم میخوام به اذن امام زمان عج

به حق علمدار کربلا ابوالفضل العباس و عمه بزرگم بی بی 3 سالم رقیه س

تو دلم داشته باشم.مامانی قول دادی بیای

میخوام برات از الان شزوع کنم سیسمونی بخرم

قربونش برم

من میتونم مامان بشم مطمئنم همین سال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)