تربچه مامان

بوی سیب

1391/7/25 21:10
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانی خوبه خوبه

آخه دیشب تو خواب دیدم تو رو بدنیا اوردم دیدم 7 ماهه شدی

منم قربون صدت میرم میگم به به پسرم چه تپل موپلیه

آخی صبح بیدار شدم به باباییت گفتم اومدنم

خوشحال شد

اخه دیشبو تا صبح درس خوندم حال هیچی رو نداشتم

جیگر طلای من

پس کی میای ببلم

میدونم میخوای بیای ولی دوست دارم دل مامانیتو

مادرجوناتو شاد کنی

البته میگن تو حرم امام رضا و امام حسین ع حاجتا برآورده میشن

میخوام که زودی تو رو بده تو دل مامانی

تا مامانی دلش اروم بشه

تا تو دلش وووووووول بخوری منم بات قش برم

مامانی دیشب تو خواب کیف کردم که تو بغلمی

کاش حقیقت داشت چی میشد مامانی

انشاا... زودی مامانیت میشم تو هم برام ناز میکنی.

میگن تو کربلا بوی سیب میومد تو روز عاشورا

پس خدایا بحق اون روزای عزیز به حق قنداق حضرت علی اصغر دل همرو شاد کن دل منم بین اونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)