تربچه مامان

میمیرم بابا اگه نینیم نشه

1391/7/25 20:59
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابای آسمونی من

چرا رفتی از پیش مامان و من

خسته شدم تا زخم دل بکشم تا کی

بابا منم دخترت که نفهمیدی که هست

بابا دلم میخواد جیغ بکشم بابا

بابا کاش بودی

دلم برات تنگ شده خیلی

بابای خوبم چرا نشد یکبار تو بغلت بگیری چرا؟

خدا چرا من

خدا خدا خدا

دارم از نفس میافتم خدا چرا من

باید تاوان کدوم گناهو بدم

خدا دلم آتیش گرفته چی میشد بابام بود

بابا دلم داره میترکه بابا چرا نذاشتی من ببینمت

بابا چرا مامان باعث شد حتی سنگ مزارتم نبینم حتی عکستو

بابا تو روقسم میذم به جون یدونه دخترت دل مامانمم شاد کن

بابا میخوام جیغ بکشم

بابا حسرتت تو دلم موند

بابا چرا اینجوری شد

مگه خدا نمیکه حافظ منه همه جا با منه

بابایی عاشقتم حتی ندیدمت حتی سنگ قبرتو نبوسیدم

باباجون چرا من باید تنها باشم بابا حالم بده

دلم مامانم میخواد بچه دار بشم

بابا منو شرمنده مهدی مائرجونام و ... نکن

بابا دلم شکست از بس گفتن یتیمی از بس گفتن

بابا نمیدونی دختر کوچولوی20سالت دلش ترکید

بابا مگه من کی رو دارم؟؟

بابا جواب بده جوابده حالم بده بابا

بابا پلاکی از تو یادگار دارم مامان پاگشام داده

بابا چرا اسم بابا حسرت تو دلم موند

بابا کمکم کن نی نی دار بشم

بابا دلم گرفته

خدا بابامو گرفتی خدا یه بچه سالم صالح بنده خودت باشه بهم بده

من صاحب کدوم گناهم

بابا

اگه این ماه نی نی نشم دق میکنم دق ازبس تنهام

بابا قسمت به جدمون فاطمه زهرا بهم بده یه بچه از جنس خودت

الهی آمین

بابا نگا کن چشام تره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)