تربچه مامان

عیدی بده عمو جون

1391/7/25 21:00
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام ای شاهد لحظه های جدایی از مادر

سلام ای شاهد سیلی خوردن مادرمون زهرا س شدی

سلام ای پر شکسته بی مادر

اقا جون من کیم ؟؟؟؟؟؟

من امیش هستم

آقاجون چی میشه 2 روز دیگه عیدی بهم نینی بدی

دلم برا نی نی خودم و مهدی تنگه همش خونم تنهام

یا امام حسن مجتبی ع میگن به نوه هاتون زود جواب میدین

مگه من از بچه هاتون نیستم من عمو جون

تو رو قسم به لحظه ای که مادرمون حضرت زهرا س یه نینی به این زودیا بده


برا نینی جونم

سلام ای پاره تنم

مامی فدات بشه نانازم

امیدوارم خدا تو رو زود بده بهمون

بابایی دیروز از سقف طویله دای جعفر افتاده پایین

آخه باباجون مهدی داره در بزرگ ریلی برای باغ دایی میسازه

مامانی زود بیا دیگه طاقت ندارم.

بابایی دلش میخواد کوچولوشو بگیره

دل بکن از خدا بیا بخدا نمیذارم سرگذشتت مثل مامانی بشه

اگه خدا صلاح بدونه مامانی بیا برام شلوغ کن

دلم میخواد با صدای تو از خواب بیدار بشم

دلم میخواد نصف شب گریه کنی بیدارم کنی شیر بدم

یا امام حسن مجتبی تو رو قسم به فاطمه زهرا بهم عیدی یه نی نی

مومن خوش سر و سیرت و بنده خدا خوش اخلاق باعث آزار کسی نشه

انشششششششششششاا....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)