تربچه مامان

منفی بود ولی مثبت میشه به حق امام زمان ع

1391/7/25 20:59
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باباجون

خیلی دلم گرفته خیلی

بابا چرا من نمیتونم بجز تو حرفاموبگم

خیلی دلم میخواد اینجا بودی ارومم میکردی

بابا انقد دلم میخواد جیغ بکشم انقد میخوام بمیرم

بابا چرا بی بی چکم نفی شد

مامان میگه زوده انشاا... هفته دیگه معلوم میشه نینی داری

یا امام حسن مجتبی ع بادم برس به کی بگم دردامو

خدا میدونم خیلی دوستم داری ولی من جنبه ندارم خدا

خودت میدونی من دلم میشکنه

یا سید الشهدا تو قسم به جای خای علی اصغر

دل لیلات شکست دل منو نشکن دلم میخواد بشه دلم میخواد سال دیگه تو آغوشم بگیرمش.

بابا من نمیخوام بچه های منو و مهدی مثل من یتیم بدنیا بیان دیگه هیچ سایتی نمیرم

دلم میسوزه با دیدن مادرایی که نی نیاشون پیششونن

خدا خودت خوب میدونی من حسود نیستم.

ولی دلم میخواد دل مامان بابای آسنئتیم شاد بشه

خدا دلم به هیچ کار نمیره.

چرا هفته پیش بی بی چک مثبت شد چرا؟

دیشب مهدی میگه حامله ای ؟؟

میگم نمیدونم.

مگه فکر کنم حامله ای میگم از کجا معلوم؟

میگه حس سنگینی میکنم

میگم شاید بخاطر اینکه بی بی چک مثبت بود اون دفعه؟

میگه نمیدونم.

ولی خداجون دو روزه چک کردم منفی بود

دلم میخواد بمیرم بابا

حال دلم خرابه عزیزدلم بابا

تو را به جان عزیزت بدادم برس

ببین که حال دلم شد خراب عزیزدلم

نفس نفس مزین این گونه ای نفسم

خدایا بحق مادرم زهرا به همین زودیا نی نی دار بشیم

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)