تربچه مامان

نی نی میخوام

1391/7/25 20:56
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مهدی جونم

نمیدونم دلم خیلی هوا میکنه که همش پیشم باشی و سرکار نری

خیلی دلم میخواد نینیمون بشه

دلم میخواد ولی چرا میگی قرضارو بدیم بعد.

آخه تو که نمیددونی تو دل مامان چی میگذره.

خوب اونم دلش میخواد نوشو ببینه.

خداجون چی میشه خودت یه نینی خوب و صالح و عاقل بهمون بدی.

مهدی جونم یه حسی داره منو خفه میکنه

یه حسی که خیلی غریبه منم طاقت اینارو ندارم

مگه من چند سالمه که انقد رنج کشیدم ولی خداروشکر که یه شوشو دارم

که دوسم داره الحمدا... و عاشقمه ... بخاطر وجومدم دوسم داره

درسته من خیلی چیزایی که میخواست نتونستم فراهم کنم ولی سعی مبکنم

اخه مهدی چیکار کنم منم دل دارم بچه میخوام

الانم حال مامان خوب نیست نمیدونم چشه فشارش 22 بود دیشب از دماغش خون اومد

ولی من دلم میخوام خوشحال بشه از خدا میخوام بخاطر مامان جونم که شده خدا خوشحالمون کنه.

خدایا من سبب کدومک گناه بودم که باید همش در حال استرس باشم خدایا دلم نی نی میخواد

زندگیمون خوب نه یعنی عالی بشه.از خدا خواستم یه نینی بهمون بده تا ندگیمون شیرین بشه نفسم.

خدایا یه لحظه از زندگیمو از کنار مهدیم جدا نکن الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)